کد خبر: 1212633
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «جوان» مطرح کرد
این حمایت‌ها به خصوص در زمینه حمایت از فروش تولیدات شرکت‌های دانش بنیان باید بیش از پیش باشد. سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: متأسفانه تولیدات بار اول شرکت‌های دانش بنیان بازاری نداشته و این شرکت‌ها در این بخش بازرگانی مستقلی ندارد لذا در این بخش دولت باید حمایت‌های جدی را لحاظ کند. 

جوان آنلاین: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع مشکلات خرید محصولات شرکت‌های دانش بنیان و اقدامات معاون علمی و فناروی رئیس‌جمهور با ایجاد کار گروه «تولید بار اول» در راستای ترک تشریفات مزاحم و مناقصات طولانی مدت در این بخش، گفت: ایجاد کارگروه تولید بار اول با هدف ترک تشریفات مناقصات در فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان راهگشا بوده و می‌تواند مشکلات در این بخش‌ها را به درستی برطرف و بروکراسی زائد را کنار بگذارد. 
حسین گودرزی در گفتگو با «جوان» با اشاره به رفع مشکلات خرید محصولات شرکت‌های دانش بنیان و اقدامات معاون علمی و فناروی رئیس‌جمهور با ایجاد کار گروه «تولید بار اول» در راستای ترک تشریفات مزاحم و مناقصات طولانی مدت در این بخش، گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در قانون جهش تولید دانش بنیان مد نظر قرار گرفته است. 
وی افزود: این حمایت‌ها به خصوص در زمینه حمایت از فروش تولیدات شرکت‌های دانش بنیان باید بیش از پیش باشد. 
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: متأسفانه تولیدات بار اول شرکت‌های دانش بنیان بازاری نداشته و این شرکت‌ها در این بخش بازرگانی مستقلی ندارد لذا در این بخش دولت باید حمایت‌های جدی را لحاظ کند. 
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور باید حمایت‌های مختلفی را در این بخش پیش‌بینی کند اظهار کرد: البته شاید نیاز باشد ما قانونگذاری در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به ویژه فروش محصولات آن‌ها در قالب تولید بار اول را مدنظر 
قرار دهیم. 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرکت شرکت‌های دانش بنیان به نوعی حرکت در زمینه نیاز‌های زیرساختی کشور قلمداد می‌شود، بیان کرد: به واقع شرکت‌های دانش بنیان تلاش می‌کنند در رابطه با نقایص زیرساختی کشور محصولاتی را تولید کنند بنابراین ما باید از این شرکت‌ها حمایت کنیم تا مسیر حرکت خود را به درستی پیدا کنند. گودرزی با انتقاد از بروکراسی و دیوان سالاری موجود در کشور تأکید کرد: این بروکراسی و دیوان‌سالاری در همه بخش‌های کشور به چشم می‌خورد لذا شکل‌گیری این بروکراسی و دیوان‌سالاری به نحوی بوده که انسان فکر می‌کند این بروکراسی تنها به دلیل توقف فعالیت‌ها ایجاد شده است. 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین کارگروه ایجاد تولید بار اول با هدف ترک تشریفات و ترک مناقصات در فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان راهگشا بوده و می‌تواند مشکلات در این بخش‌ها را به درستی برطرف و بروکراسی زائد را کنار بگذارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار